Hur mycket kan man såra varandra innan det inte går mer?

Hur mycket kan man såra varandra innan det inte går mer?

Forum Forum om skilsmässor och separationer Hur mycket kan man såra varandra innan det inte går mer?

• Detta ämne är tomt.
Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      L

Hur illa kan man göra varandra innan det inte längre går att laga och man bör gå skilda vägar? Kan man komma över vissa saker eller man ska inte kämpa för de?

• #3889 Svara
      Kia

Jag tror man kan lösa det mesta men man måste prata och åter prata med varandra. Kanske ta hjälp?

• #3936 Svara
      Tilda

Antingen får man kanske på riktigt arbeta med det eller så får man lämna varandra innan man har gjort varandra för illa

• #4003 Svara
      Hilda

Låter som ni kanske gör varandra mer illa än att ni är lyckliga? Ni är ju på rätt sida med att få hjälp av utomstående. Vi använde oss av mail och det kändes bra och vi fick några kloka tips att tänka på

• #4015 Svara
      L

Ja jag tror verkligen vi behöver hjälp från någon. Vi har de bra mellan varven men när bråken kommer så kommer allt gammalt upp också och det blir ett jätte bråk

• #4227 Svara
      Åsa

Jag och mitt ex hade det så. Ja eftersom det är mitt ex så gick det inget vidare. Visst vi kanske inte kämpa tillräckligt för att få det bra men varför göra det när man inte har några barn?

Visar 5 svarstrådar
Svar till: Hur mycket kan man såra varandra innan det inte går mer?
Information om dig:

Have a question?