Min dotter är nästan alltid arg

Min dotter är nästan alltid arg

Forum Föräldrar till tonåringar Min dotter är nästan alltid arg

• Detta ämne är tomt.
Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      K

Min dotter är 15 år och nästan alltid arg eller irriterad. Det spelar nästan ingen roll vad jag gör så snäser hon åt mig. Hon som alltid var en glad tjej innan. Så frågan är om jag borde vara orolig över att det är något som hänt/händer eller är det så i denna åldern?
      Känner mig ledsen och orolig över detta

• #3938 Svara
      Ylva

Tror stor del är åldern, känner igen de från mina döttrar. Men man kan alltid ha lite extra koll så det inte hänt något speciellt

• #3939 Svara
      Nina

Det där känner jag igen.
      Jag och min man hade det så med bägge våra döttrar , speciellt min man och våra döttrar rök ihop jämnt när de var i åldern 14-18.
      Min man förstod dem inte och de tyckte han var en torr tråkig sur gubbe när han egentligen bara var orolig för dem och ville väl. Som tröst kan jag säga att vi alla har en jättefin relation idag då de ör 22 och 24 år gamla . Och alltid pappa som gäller när de behöver hjälp med nåt. Så hörda ut och välj dina strider så ska du se det kommer bli bra!
      Mvh

• #3975 Svara
      Tim

Du kanske ska ha lite extra koll ett tag så allt är bra med henne. Det kan vara åldern bara men ändå viktigt att ha lite koll. Hör med skolan om de vet om något hänt där

Visar 3 svarstrådar
Svar till: Min dotter är nästan alltid arg
Information om dig:

Have a question?