Mitt ex låter mig inte träffa min son

Mitt ex låter mig inte träffa min son

Forum Pappa forum Mitt ex låter mig inte träffa min son

• Detta ämne är tomt.
Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      Emil

Jag lämnade mitt ex för en annan tjejig nu låter hon mig inte träffa min son. Eller jag får träffa han men inte ihop med min nya tjej och det är det jag vill. Vad ska man göra? Tinget?

• #3937 Svara
      Erika

Du får kanske respektera henne lite nu i början eftersom du inte gjorde det när ni var ihop. Hon går säkerligen igenom ett stort svek från din sida och nu är du ihop med tjejen du svek henne med. Det verkar på som det du skriver att du får träffa ditt barn men inte med din nya? Kanske ska respektera det nu i början? För det viktigaste är ju att DU bygger upp en bra relation med ditt barn och det behöver inte din nya vara med på i början kanske. De kan lära känna varandra bättre när det har fått gå en tid och ditt ex har fått komma över ditt svek. Ja jag vet att saker inte ska drabba barnen och att hon inte ska blanda in honom i sina känslor men samtidigt så blandar du in honom med en helt ny kvinna när det fortfarande finns öppna sår. Det du gjort mot ditt ex drabbar ju faktiskt ditt barn också men det tänkte du inte riktigt på när du svek din familj

• #3942 Svara
      Nina

Tror inte din son har så mycket glädje av att träffa din nya
      Även han måste få tid att vänja sig vid det nya.
      Ta det lugnt och hitta en fungerande relation med ditt barn nu när ni föräldrar ska leva på varsitt håll.
      Sen kan du intrudcrs din nya, stressar du blir det bara fel och risken finns att han kommer göra allt för att de inte ska fungera mellan er. Han vill säkert och hoppas nog att du och hans mamma ska hitta tillbaka till varandra .

• #3949 Svara
      Emil

Fast jag älskar ju min nya tjej och jag vill att hon ska känna sig delaktig i mitt barn. Hon tycker inte heller om att jag träffar mitt ex ensam.
      Kanske ska vänta med att träffa grabben från allt har lugnat ner sig och vi kan träffa honom ihop?

• #3952 Svara
      Erika

Det låter som du väljer bort din son här😞

• #3953 Svara
      Tobbe

Alltså visst du gjorde bort dig mot ditt ex och kanske ska be om ursäkt MEN hon ska inte lägga sig i vad du gör med din son när du träffar honom. Då är det ni två och ni kan träffa vem ni vill. Du kanske inte behöver ha med dej din nya när du hämtar och lämnar bara

• #4048 Svara
      Ella

Tycker du ska ge det lite tid.

Visar 6 svarstrådar
Svar till: Mitt ex låter mig inte träffa min son
Information om dig:

Have a question?