Tips

Tips

• Detta ämne är tomt.
Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      John

Jag tror på de klassiska sätten
      Med blommor och små presenter, behöver inte vara dyra saker utan är verkligen tanken som räknas här, små gester som visar att man skänkt en tanke åt sin älskade genom att göra något för den.
      Pratade med ett par en gång som varit gifta i 40 år och frågade vad deras trick var för och hålla ihop efter så många år. Kvinnan hade varje morgon kommit med kaffe på sängen till sin man oavsett hur mycket de bråkat dagen innan. Och mannen gav henne nackmassage var kväll även de gånger de bråkat.
      Detta var deras rutin och den hade iaf fungerat för dem.

• #3841 Svara
      Mona

Jag tänker också att små saker som visar att man bryr sig:) Igår var min sambo inte pigg och kände sig sjuk då servade jag honom och tog hand om honom. Det uppskattades

• #3842 Svara
      Sanna

Något jag tycker är viktigt är att man gör saker för att man genuint vill det och inte för att man ska ha det ”emot” sin partner sen. Förstår ni hur jag menar?

• #3941 Svara
      Björn

Man kan försöka göra nya och roliga saker ihop, lite äventyr i vardagen:)

• #3954 Svara
      Karin

Jag tror att man måste ge varandra tid, ihop men även på olika håll. Gemensamma intresse. Men även egna. Sen överraska sin partner ibland helt utan anledning bara för att just det är din älskling❤️

Visar 4 svarstrådar
Svar till: Tips
Information om dig:

Have a question?